קופירייטר לאתרים
אתר מבקרים
האתר שלכם סובל מתנועה דלילה? אתם צריכים רעיון שיחזיר את האנשים לאתר? אחת הדרכים על מנת להחזיר אנשים לאתר שלכם היא להפוך אותו ליותר נגיש מבחינת קריאה. לרב האנשים אין ממש כוח וסבלנות לקרוא טקסטים. והם מפסיקים ועוברים הלאה כעבור שני משפטים. כדי להשאיר אנשים בתוך הטקסט, בשביל לגרום לאנשים להאמין ברעיון שלכם, עליכם לערוך שינוי ולהפוך את האתר לנגיש ואקטואלי.
קופירייטינג אפקטיבי הוא כזה שמצליח להעביר מסר בלי שהקורא שם לב לזה. המסר מושתל אצלו בתת מודע ובהמשך מניע אותו לפעולה. ישנם אתרים ותיקים שבמשך תקופה ארוכה לא הצליחו להגביר באופן משמעותי את קצב המבקרים באתר, לעומת אתרים חדשים שצצו לפתע ואותם פוקדים עשרות ומאות מבקרים ביום, משאירים תגובות, לוקחים חלק בפעילויות ורוכשים מוצרים שונים. מהו הסוד שמאחורי הגברת הפעילות באתר? הוא כולל כמה מרכיבים אבל אחד החשובים שבהם הוא קופירייטר לאתרים
אתר מורשת
הנטייה היא להעסיק קופירייטר במשרה מלאה שיטפל באתר שלכם ויהפוך אותו למוקד עניין. אתר טוב ניזון מאפשרויות שנמצאות מסביבו ותומכות בו. הכוונה היא לרשתות חברתיות כמו פיסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד. קופירייטר לאתרים ידע להתייחס גם לנושאים אלו ולתחזק את עמוד הפיסבוק השל האתר, להזין אותו בפושטים מעניינים ומאתגרים, להציע פעילויות רשת ולהביא לתנועה גדולה יותר של מבקרים.
לידים הם מילת הקסם של אתרים שמתמחים במכירת מוצרים. יצירת לידים הינה אומנות וצריך ללמוד כיצד להביא אותה לידי ביצוע. ליד פירושו כניסה של לקוח פוטנציאלי לאתר והשארת פרטיו האישיים. כאשר מושגת מטרה זו קל הרבה יותר להביא את הלקוח לקנייה עצמה. קופירייטר לאתרים ידע לנסח את עמוד הנחיתה של האתר כך שלא יהווה איום על הלקוח. גם פוסטים בפיסבוק יכולים לשמש צינור הולכה של הלקוח אל האתר שלך. על ידי סרטון רלוונטי או תמונות בעלות אופי מתאים.
אין כמו בבית
כל אתר אינטרנט מכיל עמוד בית אשר מפרט במה עוסק האתר, מה הוא מציע ומציג את הסגנון הכללי שלו. קופירייטר לאתרים יזין את התוכן הנכון בלי להעמיס על המבקרים באתר. הוא גם יצליח להסביר במילים פשוטות במה האתר עוסק ולמה כדאי להמשיך לגלוש באתר. אתר הבית הוא אמנם הכניסה לאתר אבל לפעמים קישור כלשהוא יזרוק את הגולש ישירות לדף שרלוונטי לו. כאן צריך להיות הכי ברורים ומרוכזים ולהביא לכך שהדף שעוסק בהזמנה של מוצרים או צפייה במה שיש לאתר להציע יהיה ברמה הכי גבוהה שיש.
אם לדוגמא האתר מוכר בגדים אז צריך לגרום לגולש להרגיש בטוח ולהבין שהוא יכול להזמין את הבגד אפילו מבלי למדוד אותו רק על סמך התיאור החזותי ותמונות מעולות וברורות. קופי מעולה ינסח משפטי מפתח ברורים ולא מאיימים שיניעו את הגולש לעשות את הפעולה הרצויה קרי קנייה. אם האתר מנסה להעביר סוג של רעיון או אידיאולוגיה אז צריך לפנות גם לרגש של הגולש. קופי טוב ידע לפנות לכל קשת הרגשות ולבחור את השפה שתביא להזדהות הכי עמוקה של הגולש עם הרעיון.
מי פנוי באלנבי
אז איפה מוצאים קופירייטר מתאים, כזה שיעשה את העבודה מהר וטוב, כזה שיביא את עצמו אל האתר, כזה שיניע לפעולה. תמיד מומלץ לפנות למשרד מקצועי שמעסיק אנשי תוכן מיומנים ומנוסים. משרדי פרסום וכתיבת תוכן ישנם בכל רחבי הארץ מהדרום לצפון. כדאי לערוך סקר ולחפש המלצות. מומלץ לראות מי הלקוחות של המשרד ולסקור קמפיינים מהעבר. זה יכול לתת לכם אינדיקציה טובה לגבי אופי המשרד.