כתיבה לאתרים
כתיבה איכותית לאתרים מתבטאת באמצעות היכולת של הקודם להעביר את המסר, בשפה מובנת וקריאה לגולש, תוך שהוא מציג את היתרונות הערכיים בשירות/במוצר. אם אתם קוראים מאמר זה, אתם ככל הנראה בעלי עסק עצמאי בתחום מסוים, לכן חשוב גם שתכירו בחשיבות של כתיבה לאתרים ולא משנה באיזה תחום.
היכן התוכן מוצג באתר שלכם?
מיקום התוכן באתר שלכם תלוי במבנה האתר ובסוגו, אולם בכל אתר, מכל סוג, תוכלו למצוא תוכן רב. לרוב תוכלו למצוא את התוכן גם בעמוד הבית, גם בעמודים פנימיים וכן בבלוג מאמרים המיועד לכך. במידה שיש לכם חנות באתר, הרי שגם המוצרים יזכו למעט תוכן שיציג אותם מול הלקוחות הפוטנציאלים. התוכן הוא הבסיס לקידום האתר שלכם. באמצעות הטקסטים באתר, המנוע של גוגל יכול לסרוק ולהבין במה האתר שלכם עוסק, במה כל עמוד באתר עוסק וכך לכוון אליכם תנועה ממנוע החיפוש. כמובן שמיקום האתר שלכם ביחס למתחרים תלוי בהרבה משתנים ולשם כך כדאי לבחון שירותי קידום אתרים מקצועיים. על כל פנים, התוכן הנו קריטי לא רק עבור קידום האתר באינטרנט אלא גם כדרך ליצירת אמון וקרבה אצל הגולשים.
כתיבה לאתרים – מהו סוג התוכן שאתם צריכים?
כתיבה לאתרים כוללת את סוג התוכן לו אתם זקוקים תלוי בסוג האתר. אם מדובר באתר חנות אלקטרונית הרי שסגנון התוכן צריך להיות שיווקי, קליט וכזה שמתאר היטב את המוצרים והתועלות שלהם. אם אתם בונים אתר תדמית לעסק ומקדמים בו את שירותיכם, הרי שתצטרכו גם מידע בעל ערך רב על מנת לבנות מוניטין אצל הגולש. אם מדובר באתר המספק שירותים דחופים (לדוגמה חשמלאי, אינסטלטור וכד') הרי שמרבית המאמרים באתר יהיו לצורך פריסה רחבה לקידום בגוגל והגעה לקהל רב במהירות, כאשר כל עמוד אמור להיות ענייני ומניע לפעולה.
היזהרו מכתיבה לאתרים חובבנית
האינטרנט רווי בכותבי תוכן ולכן עבור בעלי עסקים רבים מדובר בעניין מבלבל ואלה מתקשים למצוא כותב שניתן לסמוך עליו. למעשה ישנה סבירות גבוהה להיתקל בכותב תוכן לא טוב, ודאי אם זה עובד ככותב פרטי ולא מדובר בחברת תוכן מבוססת. אנו מאמינים בתוכן איכותי, מקצועי, ייחודי וכזה המותאם לצרכי הלקוח. כאשר אתם בוחרים כותב תוכן היזהרו ממצב של קבלת תוכן מועתק או כתוב בצורה כזו שתבזה אתכם יותר מאשר תתרום לכם. לפרטים נוספים והזמנת שירותי תוכן אנא פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.